در مجمع عمومی انجمن، از نسخهی جدید مجله صنعت هوشمند و وبسایت آن رونمایی شد. مهندس همایون رشیدی، عضو هیئت مدیرهی دورهی دهم و رئیس شورای سیاستگذاری صنعت هوشمند، بر اهمیت رسانه در تشکلها تأکید کرد و نقش آن را در حفظ حافظه تاریخی و صدای یک تشکل ضروری دانست.

رشیدی همچنین به چالشهایی که در مسیر انتشار این مجله وجود داشت اشاره کرد و گفت با توجه به افزایش هزینههای چاپ و کاغذ، انتشار نسخه چاپی صنعت هوشمند در مقطعی متوقف شد، اما هیئت مدیرههای مختلف تلاش کردند که این دارایی ارزشمند را حفظ کنند.
در ادامه، نسخه جدید چاپی و وبسایت صنعت هوشمند به حضار معرفی شد. نسخه چاپی جدید، درگاهی برای ورود به وبسایت مجله محسوب میشود و شامل عناوین مطالب همراه با تصاویر گرافیکی مرتبط است. برای دسترسی به محتوای کامل، در نسخهی کاغذی QR Code اختصاصی در کنار هر عنوان قرار داده شده که خوانندگان را مستقیماً به وبسایت هدایت میکند.

در ادامه خانم سارا اوجاقی، مدیر اجرایی صنعت هوشمند، بخشهای مختلف وبسایت را به حضار معرفی کردند. از نکات جالب توجه در این ارائه، اضافه شدن بخشهای iicast (محتوای صوتی)، iitv (محتوای ویدیویی) و iigame (آموزشهای تعاملی) به صنعت هوشمند بود. سرفصلهای محتوایی و فرصتهای تبلیغاتی از دیگر موارد مورد اشاره توسط اوجاقی بود.

در ادامه، آقای مهندس وحید تیموری، سردبیر صنعت هوشمند، ضمن تقدیر از انجمن و شرکتهای عضو به دلیل حمایت همیشگی و مستمر از این رسانه، دربارهی سیاستهای انتشار محتوای دیجیتال و چاپی توضیحاتی را به حضار ارائه کردند. براساس این رویکرد، عناوین مطالبی که در طول یک ماه در وبسایت منتشر میشوند، در نسخهی چاپی درج خواهد شد. این مدل ترکیبی، علاوه بر حفظ اصالت نسخهی چاپی، موجب صرفهجویی در هزینهها و بهرهمندی از مزایای فضای دیجیتال میشود.
وی در پایان، از تمامی متخصصان حوزهی اتوماسیون، فناوریهای نوین و مشاوران حقوقیِ شرکتهای عضو دعوت کرد تا در تأمین محتوای مجله همکاری داشته باشند.
در انتهای این بخش مجدداً رشیدی تأکید کرد نسخهی جدید صنعت هوشمند نشاندهندهی عزم انجمن در حفظ و توسعهی این رسانهی تخصصی است و با راهاندازی مجدد نسخهی چاپی و تقویت حضور دیجیتال، فرصتی فراهم شده تا فعالان صنعت بتوانند از طریق این پلتفرم، محتوای ارزشمند تولید و منتشر کنند و ارتباط مؤثرتری با جامعه صنعتی برقرار نمایند. او ضمن دعوت مجدد از اعضای انجمن برای مشارکت در تأمین محتوا در قالبهای مختلف نظیر معرفی محصول، مصاحبه، رپورتاژ شرکت و تبلیغات تخصصی، از آنها خواست تا در تأمین تجهیزات مورد نیاز صنعت هوشمند با دبیرخانهی انجمن همکاری کنند.