کسب و کار, مدیریت

کمپین‏ های بازاریابی با تلفن همراه

ارتباط با مشتری , ارتباطات بازاریابی , بازاریابی شبکه های اجتماعی , بازاریابی موبایل , تلفن همراه , راهبرد بازاریابی , طراحی و پیاده سازی کمپین‏های بازاریابی با تلفن همراه , کمپین بازاریابی , کمپین بازاریابی موبایل , کمپین تبلیغاتی , مدیریت ارتباط با مشتری , موبایل مارکتینگ
در این مقاله سعی شده با توجه به توسعه استفاده از تلفن همراه و امکان توسعه کمپین های بازاریابی در این بستر به فرصت ها و چالش های مرتبط با آن پرداخته و مراحل طراحی و اجرای یک کمپین بازاریابی در بستر تلفن همراه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. کمپین های بازاریابی با تلفن همراه و همسویی آن با سایر رسانه ها برای اطمینان از اجرای موفقیت آمیز آن در کسب و کارها مواردی است که در این مقاله به آن پرداخته شده است. مقدمه فراهم کردن کیفیت محصول و خدمت برای دنیای رقابتی کسب و کار امروز کافی نیست. برای این که یک برند بتواند موفق شود باید راهبرد همسویی برای سازمان و دستیابی به منافع متقابل تعریف کند. بر این اساس شرکت ها به دنبال طراحی راهبردهای نوآورانه ای هستند که نه تنها مشتریان جدید را به دست آورند بلکه از مشتریان قدیمی خود نیز محافظت نمایند. در همین راستا توجه به کمپین های بازاریابی و تأثیر آن در تکرار خرید و تبلیغات چندگانه افزایش یافته است. [1] هدف کمپین های بازاریابی به عنوان یک ابزار راهبردی برای ساخت تصویر مثبت در ذهن مصرف کنندگان شکل می گیرد تا مشتریان با ادراک بهتر محصول و خدمات ما به افزایش خرید و دوام آن روی آورند. بطور سنتی کمپین های بازاریابی بیشتر شامل مدل های خطی ارتباطی بودند که در آن منبع، یک پیام را به گیرنده ارسال می‏ کرد. ویژگی های منحصر به فرد بازاریابی دیجیتال و توسعه استفاده از تلفن های همراه و نقش رو به رشد کاربران آنلاین، بازاریابی متفاوتی را در فضای تلفن همراه ایجاد کرد که روابط خطی ارتباطی را دچار تحول اساسی نمود. میزان پاسخگویی به کمپین های تلفن همراه تا میزان 10 درصد افزایش یافته است و بنابراین فرصت هایی استثنایی در فضای کسب و کار را فراهم ساخته است. این نوع کمپین های هنرمندانه می تواند با تکیه بر بینش و شهود خلاقانه تفاوتی قابل توجه در کسب و کارها ایجاد کند. [1] کمپین بازاریابی و ضرورت آن تحقیقات نشان داده است که برنامه های ارتباط با مشتری در توسعه کسب و کارها بسیار موفق هستند و نتایج مفیدی برای شرکت ها از طریق افزایش آگاهی، فروش، سود و ایجاد تصویری مثبت در ذهن مصرف کنندگان به بار می آورند. [1] همچنین تحقیقات نشان داده یادآوری و به خاطر سپردن نام برند در بازارهای مختلف متفاوت است و این به درجه توسعه بازارها بستگی دارد، بنابراین تعریف و طراحی متناسب

Continue reading

این مطلب برای اعضا سایت محدود شده است. اگر شما کاربر سایت هستید، لطفا وارد شوید. کاربران جدید ممکن است در اینجا ثبت شود

ورود کاربران
   
ثبت نام کاربر جدید
*فیلد ضروری

Related Posts